7. SLOWINDOVA POMLAD 2020
1. koncert
torek, 24. november 2020 ob 20.00
Luka Juhart & Uroš Rojko
Luka Juhart – akordeon, skladatelj, avtor projekta
Uroš Rojko – klarinet
Spored:
Luka Juhart, Uroš Rojko
2. koncert
torek, 1. december 2020 ob 20.00 (predkoncertni pogovor), ob 20.30 (koncert)
Forum nove glasbe
Pihalni kvintet Slowind
Ansambel Neofonia
Steven Loy – dirigent
Spored:
Spored:
Kryštof Mařatka: hipnoza (hypnosy) [2006]
Luis Fernando Rizo-Salom: Štiri pantomime za šest glasbenikov (Quatre Pantomimes pour six) [2013]
Petra Strahovnik: Bistvo (Essence) [naročilo Foruma za novo glasbo 2020, novo delo]
Luis Andriessen: Delavski sindikat (Workers Union) [1975]
3. koncert
torek, 8. december 2020 ob 20.00
Tobija Hudnik: LOCATING.LIMINALITIES
Podoba stvarjenja – Bog, oblečen, obdan s sumničevimi angeli, ki ga držijo, na oblaku draperij, letečem po nebu. S kazalcem leve roke pritiska na angelovo ramo, medtem ko s celim telesom sledi iztegnjeni, napeti desni roki, usmerjeni proti Adamu – prvemu človeku. Ta sedi na zemeljski gmoti; sloneč, razpuščen, gol, levo roko ima naslonjeno na koleno v smeri proti Božji – ni napeta, ne iztegnjena, temveč kot da bi ravnokar naučila držati se. Stvarjenje pa se ne odvija v zgoraj opisani podobi, temveč v praznini, kjer se kazalca iztegnjenih rok ne stakneta.
V prostoru med njima kjer ni naslikana nobena podoba; ni poka, ni materije, ni svetlobe, ni iskre, ni božjega daha, ni zemeljske gmote. Pa vseeno ne izkusimo praznine – nekaj je tam, nekaj neupodobljivega – morda predpogoj za stvarjénje; stvarjénje samo?
Podobe stvarjenja nam ostajajo neznane, ne zaradi pomanjkanja le-teh, temveč zaradi njihovih neupodobljivosti. Zato Michelangelo ne naslika stvarjenja samega, temveč nekaj povsem drugega, stvarjenje pa uspe tako mojstrsko upodobiti z, čemur bi lahko rekli, božjo pomočjo.
locating.liminalities je ‘performance’ za zvok, gib in luč, ter je nastal po naročilu Festivala Slowind, ter bo na Slowindovi pomladi 2020 doživel krstno izvedbo.
Ukvarja se s prepoznavanjem in ustvarjanjem osebnih ter kolektivnih prehajanj.
Line-up:
Brina Kren – altovski saksofon
Lenart De Bock – tenorski saksofon
Oskar Longyka – violina
Pascal Jachow – kontrabas
Tobija Hudnik – kitara, klavir, orgle
Stella Ivšek – mapirana zvočno-reaktivna video projekcija
Tobija Hudnik (Ljubljana, 1999) je kitarist, skladatelj in multimedijski umetnik, ki živi in deluje v Berlinu. Je avtor in vodja različnih projektov (unidad.salgan, Eqilibrium as insta_bility, Blumomat, about a change, …) ter redno sodeluje z že uveljavljenimi mednarodnimi glasbeniki (Dré Hočevar, Volker Schlott, Anton Feinig, Klemens Marktl, …).
Trenutno je redni študent Jazz institutua v Berlinu, vzporedno pa se izobražuje na področjih sodobnih umetniških praks, kompozicije in filozofije. V letu 2019/20 je bil dejaven predvsem kot vodja skupine unidad.salgan, mednarodnega ansambla za raziskovanje in izvajanje improvizirane glasbe, ter umetnik v rezidenci programa Mladi Raziskovalci III inštituta .abeceda. V sklopu slednjega je na odrih že uveljavljenih domačih festivalov predstavil številna avtorska dela.
Je štipendist mestne občine Ljubljana in sklada ZOIS.
4. koncert
torek, 15. december 2020 ob 20.00
Hommage à Primož Ramovš
Pihalni kvintet Slowind
Una Košir – kljunaste flavte
Tomaž Sevšek – orgle
Slovenski tolkalni projekt – SToP
Spored:
Primož Ramovš: Preludij in fuga za orgle
Primož Ramovš: Ekspanzija za flavto solo
Primož Ramovš: Pihalni kvintet
Primož Ramovš: Syrigma za kljunaste flavte
Primož Ramovš: Tokata za orgle
Primož Ramovš: Simpozij za tolkala